Saturday 8 January 2011

Sekolah Baruku

Pada tahun ini saya telah naik ke Tingkatan 1.Saya telah mendaftar ke Sekolah Menengah Kebangsaan Damansara Utama.Kini saya di kelas 1 Kiambang bukan lagi di 6 Murni.Guru kelas saya bernama Pn.Amizarina Ismail.Hanya empat pelajar dari SK Taman SEA yang hendak ke sekolah ini,katanya 'tidak ade kenderaan ke situ'.Sebenarya, ade 3-4 van tetapi pelajar yang lain tidak diberitahu tetapi jika pelajar mahu ke sekolah ini,pelajar harus mendapat 5A ataupun 4A 1 B .Jika tidak pelajarpelajar tidak layak ke sekolah ini barangkali sekolah ini adalah Sekolah Kluster atau Cemerlang.Hampir ke semua pelajar tahun 6 tahun lepas pergi ke SMK Taman SEA.Pengetua kami ialah Pn. Hjh Norsham binti Baharudin Pengetua Cemerlang SMKDU.Visi Sekolah kami adalah " Sekolah Unggul Generasi Terbilang" dan misi sekolah " Membangun Potensi Individu Melalui Pendidikan Berkualiti".Itu sajalah yang boleh saya beritahu.




Afif Faiq

1 comment: